' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Inspirations ♥ black-white stripes


 Pomyślałam, że skoro panuje taki trend na paski, trzeba zrobić posta z inspiracjami z nimi w roli głównej. Najczęściej spotykane są na legginsach i spodniach. Rzadziej na pozostałych częściach garderoby. Jednak bez względu na to są jednym z największych trendów tego roku. Sama się na nie skusiłam tutaj

A Wy co sądzicie o biało-czarnych paskach? :)

PS.: Zapraszam do polubienia bloga na Facebook'u i grona obserwatorów :)

 
 

źródło: weheartit.com

11 komentarzy:

  1. Kocham paski ;) Kobiety w kolach w pionowe paski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz pełno pasków, ja ostatnio znalazłam w szafie spodnie w kratę (jak szachy) i jakoś się przekonałam do trendu black & white!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie paski sa swietne!:) a te ostatnie szorty boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście ciężko jest się przekonać do tego "pasiastego" trendu, ale koszulka z 4tego zdjęcia boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podobają mi się szpilki i ostatnie spodenki w paski :D pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się paski podobają, ale przyznam szczerze, że powoli mam ich dość ... jest ich wszędzie (na blogach) zbyt dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to chyba jedyny trend, który mi się nie nudzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasy są moim number one! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)